loading...
طلاب حامی دکتر ولایتی
مهدی بازدید : 3 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانشجویان استان آذربایجان غربی از ولایتی حمایت کردند
جمعی از دانشجویان استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای از علی‌اکبر ولایتی اعلام حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانشجویان استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای از علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"ان ا... لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"

خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی دهد، مگر آنکه آنها خود را تغییر دهند.(سوره ی مبارکه ی رعد، آیه ی شریفه ی 11)

بی تردید امروز ایران عزیز اسلامی به مثابه "ام القرای" جهان اسلام به یک گردنه و پیچ مهم تاریخی در طول حیات طیبه خود رسیده که دیدگان دنیا بدان دوخته شده است.ملت بصیر و شریف این مرز و بوم الهی در دهه چهارم انقلاب عظیم اسلامی که به تعبیر مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت است، با تمام وجود آماده لبیک به فرمان ولی و مراد جان و دل خود هستند. امتی که ولایتمداری با تار و پود جانشان آمیخته از هر قوم و قبیله، دین و مذهب و زبان و گویش و گرایش سیاسی، خیز بلندی برای خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبری عزیز برداشته اند.

امروز انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مهم ترین و بحث ترین مقوله هر محفلی است که قطعا مقدم بر هر نوع تحلیل و طرفداری از مصداق کاندیدای اصلح، همه آنان که دل در گرو اسلام عزیز و ایران سرافراز دارند، نخست به دنبال حضور حداکثری و با نشاط همه اقشار و احاد و ملت در عرصه سرنوشت ساز انتخابات هستند.

آنچه گذشت دیدگاه ما دانشجویان استان آذربایجان غربی در باب کلیت حضور و مشارکت در انتخابات بود که خود را مکلف می‌دانیم به عنوان نسل جوان و پرچم دار عزت، عدالت طلبی، آرمان خواهی و سازندگی ایران عزیز اسلامی، نخست به سهم خود از همه مردم علی رغم انتقاداتی که ما نیز هم پای آنان در برخی حوزه‌های مدیریتی کشور داریم، برای حضور پرشور و با شعور در انتخابات دعوت نماییم تا به فضل الهی حاصل مشارکت حداکثری بر رکود شکن صفوف مردم نجیب و صبور که چون قطراتی زلال، دریایی از عزت و شرف و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر جهانیان به منصه ظهور خواهند گذاشت، ضمن آنکه اسباب امید و ایمان مضاعف به آینده بسیار نیک موعود الهی را در دل ملل مستضعف ومسلمانان خصوصا کشورهای تحت لوای بیداری عظیم اسلامی و نیز خط مقدم و شکست ناپذیر مقاومت احیاء کند، تیر همت جهادی و اراده ی پولادین خود را در پایداری و استقامت بر اصول و ارزش‌های والای الهی و انسانی و میثاق با شهدای گلگون کفن وامام راحل ره را برقلب جبهه استکبار و زر و زور و تزویر جهانی شلیک نمایند.

اما مضاف بر این موضوع، انتخاب اصلح نیز معقوله بسیار مهم و پیچیده و نه چندان سهل دیگری است که بر آحاد ملت خصوصاً قشر فرهیخته واجب است تا با تحقیق و تدبیر و تیز بینی بدان بپردازند.

ما دانشجویان استان آذربایجان غربی ضمن آنکه مراتب قدردانی خود را از تمامی کاندیدهای محترم و شریف که هر یک بر بضاعت خود، سهمی در خلق حماسه سیاسی انتخابات خواهند داشت، اعلام مین‌ماییم اما مصداق انتخاب اصلح برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را به دلایلی چند در شخص شریف و شناخته شده علی اکبر ولایتی می‌پنداریم.

نخست اینکه ایشان را فردی کاملا مطیع ولایت مطلقه فقیه و متدین و متعهد به اسلام ناب محمدی(ص) و اصول انقلاب دانسته و در عرصه سیاست و مدیریت نیز با توجه به سابقه 16 سال تصدی وزارت امور خارجه و 16 سال مشاورت امور در بین الملل مقام عظمای ولایت و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عای انقلاب فرهنگی، شخصیتی متخصص و دارای شناخت کافی به مسائل روز سیاسی و مدیریتی کشور می‌دانیم.

از سوی دیگر بخش اعظم مشکلات فعلی کشور را چه در حوضه سیاست و چه در ساحت بسیار مهم و در عین حال آشفته اقتصادی، ناشی از سوء تدبیر و مدیریت نادرست و غیر کارشناسانه در عرصه دیپلماسی خارجی و ارتباط با کشورهای مختلف دنیا می‌دانیم. لذا حضور ولایتی به عنوان دیپلمات و متخصص بلامنازعه حوزه روابط بین الملل، قطعاً موهبتی از این، فرصت استثنایی و راه گشای بسیاری از معظلات فعلی در حوز کلان سیاست و اقتصاد خواهد بود.

دست آخر آنکه امروز کشور بیش از هر چیز نیازمند اخلاق حسنه اسلامی و حاکمی منطبق با شاخص‌های علوی است. بنابراین با توجه به تخصص علمی این استاد مسلم و طب و مولفه‌های بیش از 180 جلد عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف دینی، تاریخی، فلسفه و ...به نظر می‌رسد. بهره مندی از عقلانیت و اعتدال این سیاست مدار اخلاق محور مجرب در راس قوه مجریه کشور، نقطه عطفی در ادامه راه انقلاب عزیز اسلامی باشد.

باتوجه به اینکه ذکر باقی حسنات برجسته استاد شریف ولایتی، در این مجال نمی‌گنجد، سخن کوتاه نموده با تاکید بر اولویت خلق حماسه سیاسی پیرو فرمان رهبری، حمایت همه جانبه خود را از کاندیداتوری علی اکبر ولایتی اعلام می‌نماییم.
امید که حماسه بزرگ سیاسی بیست و چهارم خرداد سال جاری، سند افتخار دیگری در تاریخ زرین انقلاب اسلامی رقم بزند.

مهدی بازدید : 6 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

اگر به تذکرات و راهنمایی های مقام معظم رهبری در مورد خصوصیات رئیس جمهور آینده توجه کنیم از عبارت فردی که خصوصیات خوب روسای جمهوری قبل را داشته باشد یاد شده و نداشتن نقاط ضعف آنها . چنانچه این خط هدایت را به عنوان شاقول سیاسی با نظرات ، مناظره ها و شعارهای هشت نامزد فعلی تراز نمائیم خواهید دید که جناب دکتر ولایتی میزان ترین گزینه می باشد زیرا :
کشور و مردم به شدت نیازمند آرامش و ثبات فکری هستند تا بر پایه آن بتوانند خلق حماسه سیاسی و به دنبال آن حماسه اقتصادی را رقم بزنند ، مناظره ها عمدتاً برپایه تخریب عملکردها صورت پذیرفت که این ناشی از نداشتن برنامه اجرایی و یا فرار از برخی نقاط ضعف و یا جلب توجه مردم قلمداد می شود .در حالیکه
دکتر ولایتی یک رئیس جمهور است چون :
-جهان سیاست نسبت به او و او نسبت به جهان سیاست آشنایی کامل دارد.
-به عنوان مشاور سیاسی مقام معظم رهبری مشاوری امین برای آحاد مردم کشور عزیزمان هم می تواند باشد.
-مدیر و مدبر بودن و اعتقاد راسخ وی به قانون مانع از هر گونه مقاومت در مقابل قانون و به دنبال آن اجرای دقیق را ایجاد خواهد کرد.
-اخلاق اسلامی و روحیه اسلامی و انقلابی او رابطه ای دوستانه و همکاری بی نظیر با قوای دیگر را در پی خواهد داشت .
او پزشکی است که سوگند یاد کرده بدون توجه به رنگ ، نژاد و مذهب به مداوای بیماران بپردازد پس می تواند با همین اعتقاد اقتصاد وسیاست بیمار را با کمک و حضور همه تخصص ها و سلیقه ها در چارچوب قانون درمان نماید.
-با او آزمون و خطا نخواهیم داشت که بواسطه آن زمان را برای بالندگی و پیشرفت کشور از دست بدهیم و از جهان عقب بمانیم .
-سوابق وی نشان داده است که اهل انتقام و تسویه حساب نیست و حفظ حرمت انسانها بویژه مدیران نظام که برای مدیر شدن آنها هزینه شده احترام قائل است و سرمایه های انسانی را بزرگترین ظرفیت ایران می داند .
-درمناظره ها اخلاق عملی او مشخص شد در حالیکه اغلب نامزدها به وی حملاتی داشتند.
اما ایشان درکمال آرامش پاسخ داد و به هیچ وجه علی رغم سینه پر از اطلاعات و اسرار نظام حرفی نزد که خوراک دشمن و تخریب رقیب باشد.
-سرمایه دار نیست بلکه سرمایه گذاری برای کشور و جوانان را یکی از راههای برون رفت از بن بست اقتصادی و اشتغال و تولید می داند .
-یکی از ضربات وارده به کشور طی سالهای اخیر ناشی از تصمیمات عجولانه ، اقدامات احساسی و بدون آینده نگری و دیدن همه زوایای آن بوده است و خروج از این فضا نیازمند یک مدیریت عاقل ، متخصص ، مدیر و مدبر و اخلاقی است .
-افراط وتفریط حاصلی جز دشمن تراشی برایمان نداشته است و او معتقد است معنای اقتدار لجبازی ، شاخ و شانه کشیدن و جنگ و ستیز نیست بلکه تعامل همراه با عزت وعظمت است .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما پیروز انتخابات یازدهم ریاست جمهوری کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 481
  • کدهای اختصاصی